ODWIEDZILIŚMY DOM DZIECKA! *finał ostatniego live'a*

Opublikowany 24 gru 2020
Było to dla nas ogromne przeżycie, uśmiech na twarzach dzieci udowodnił nam to jak świetną akcję zrealizowaliśmy! Od dzieci również dostaliśmy prezenty w postaci pięknych rysunków oraz tortu. Rysunki pokażemy wam podczas najbliższego LIVE! Widzowie - jesteśmy z was na MAXA dumni!

Komentarze

  • Respect Meduza! no i również dużo zdrowia w Nowym 2021r.

  • Zajebiste ujecia i zajebisty gest. POZDRO

  • CO JEST TO JEST ME DUSZA CZY MEDUZA XDDD

  • Pomaganie jest bardzo piękne

  • Kiedy stream z Olą na keydropie Pozdro Meduska.

  • :d

  • Ok wszytko fajnie spoko akcja ale ceny prezentów tak jak na filmie powiedziałeś miały być zbliżone żeby nikt nie był urażony... tak nie było niestety Dzieci miały dostać mniej więcej to co chciały i teraz widzę ze jednak była cena ograniczona a oni dostali taka informacje ze każdy ma sobie wybrać to ci chce Jedno osoba z tamtąd nie dostała absolutnie nic z tego co chciała miała dostać dresy dostała 2 pary za małych bluz chciała dostać czarne buty dostała białe buty i co najlepsze chciała telefon dostała słuchawki nauszne naprawde na filmie wgląda to na dobrze zorganizowane a nie było w ogóle. Dostali druga lodówkę a nawet 1 nie potrafią wypełnić. Szanuje za czyn ale dało się to zrobić 3 razy lepiej

  • Meduza już minął teraz jest friz

  • Już dawno się skończyłeś

  • plthrow.info/clone/UaJTzVO4LWTVj7e22FtXWg.html 👍🏻👌🏻

  • siemka

  • Mam pytanie. kiedyś znowu zagrasz z screamking1337 i z bremem?

  • Dlaczego czeszczu doczepil sobie 2 pary uszu elfa

  • nieno akurat mogłeś to nagrać, te uśmiechy dzieci było by to przecudowne. Wystarczyło się spytać tej Pani czy można nagrać materiał dla widzów a gwarantuje że ona by napewno pozwoliła

  • Szacun kocie za to co im dales 💥💥 oni nie mieli pieniędzy na to ale usmuech drugiego czkowieka jest najwazniejszy sam mam brata i kocham go nad życie!

  • EHH

  • Mega inicjatywa gratki a tak btw kiedy key drop?

  • Wielki szacunek meduska WARIATY MEDUSY zapraszam na SHOTA z dzisiejszego live plthrow.info/my/wideo/vI14hJzMza5vY4k.html zostawcie lapeczke w górę ❤

  • jestem z tego domu dziecka i chciałem podziękować temu ogórowi za prezent xD

  • Super akcja popieram :)

  • Trochę nie fajnie wariacie mówiłeś że odcinek będzie dla mnie z key dropa w czwartek tydzień temu i tak trochę no nie fajnie ;//

    • Ale odnosząc się do tego filmu to bardzo szanuję za taką akcję i sam wpłaciłem pieniążki żeby się do tego przyczynić

  • Wszystkiego najlepszego i błagam zrub gabrysie Bąk na jakimś livie

  • Wielki Szacun dla MEDUSY że pomaga, popieram takie akcje pozdrawiam serdecznie 💪 piona 👊

  • Pomogliśmy wszystcy razem coś pieknego take pomaganie ❤👍

  • *Dzięki *

  • Pozdro DJ BBR HAHAH 🔥❤

  • 😘

  • I to się szanuje a nie wydaje na głupoty tylko pomaga szacun pozdro.

  • Dobro wraca.

  • Mega szanuje za akcję 💪 jesteście niesamowici ! 👍🙂

  • Fajne filmy a mam pytanie mogę 1 vs 1 z cz go z tobą zagrać muj kod steam 1092441104 plss plsss 😁😁😁😁😁

  • szacun

  • RENIFER CZESZCZU

  • Wielki Szacun Byku

  • Meduza boss świąt

  • Zdrówka i wesołch = )

  • Super akcja

  • Oby więcej takich akcji, dobra robota... Wesołych świąt wariaty

  • Wesołych Świąt! Naprawdę bardzo miło z waszej strony ❤🙂 Super akcja Pozdrawiam!!! #wariatymedusy #OlaMizgalska #Czeszczu

  • #Ola 👏❤ #Medusa 👏❤ #Czeszczu 👏❤ #SiostraMedusy👏❤ i Przede wszystkim #wariatymedusy 👏❤ Ciarki mam ! WESOŁYCH ŚWIĄT !!

  • Najs

  • 0:01 Czeski na propsie od 1410 pozdro dla kumatych

  • ❤️❤️

  • Pozdrawiam Cieplutko! Fajna inicjatywa z waszej strony byłem na live od samego początku do końca i pamiętajcie największy team #Wariatymedusy ❤

  • wesołych świąt wszystkim

  • Bardzo piękna akcja! Brawo Wariaty! ❤️

  • Wesołych Świąt Bożego Narodzenia życzy Filip twoja mama mnie zna ja Cię cały czas pozdrwaim serdecznie od Twojej mamy piękna akcja może wpadnę do Szczecinka to do ciebie wpadnę pozdrów cała Ekipę ❤️

  • Ile wydal siana ale warto było!

  • Hejterzy i tak powiedzą, że to tylko przed kamery. Pozdro medi szacunek💪

  • Hendobly macin? Kiedy wlacas flancji geju moje

  • SZACUN!!!!

  • Trochę mi się nie podoba oglądanie tego filmu bo ja nic nie dostałem na święta a nawet w tym roku ich nie obchodziłem a i tak w tamtym roku dostałem skarpety i płyn 😭😢

  • Jesteście super pomagacie dzieciom z domu dziecka mam nadzieje że bedziecie w następnych latach pomagać wesołych świąt

  • 💪💪💪💪💪💪

  • Brawo meduza szacun pozdrawiam i dla ciebie i całej ekipy wesołych świąt

  • Wesolych wariacie!

  • Wielki człowiek o wielkim sercu oby takich więcej ❤️❤️

  • Megaa akcja! Jesteście niemożliwi! Wesołych świąt kochani ❤️

  • Ola zrobiła z Meduski dobrego chłopa

    • @Ola Mizgalska haha ja wiem, ale dzięki Tobie stał się jeszcze lepszy ❤️❤️

    • ❤️❤️on zawsze byc dobrym chłopem 💪🏽

  • NAWZAJEM MEDUSA WESOŁYCH ŚWIĄT TOBIE I OLI ORAZ CZESZCZOWI❤️💪🏼❤️💪🏼

  • 💪💪👌❤

  • Szacun za taka akcje i z tego co pamiętam to nie pierwsza taka niespodzianka dla potrzebujących osób i oby nie ostatnia 💗💗💗

  • Wesołych świąt i wiedziałem że zrobisz coś takiego! Super wam to wyszło

  • Wesołych Swiąt!

  • Medusa szacun dla Ciebie za taką inicjatywę 👊

  • Jesteś zajebisty

  • Film ze stylu zobaczcie jaki jestem dobroduszny i miłosierny

  • Super inicjatywa brawo dla Was

  • Brawo za akcje jestes wielki Medussa :) dzieci beda szczesliwe :)

  • Medusa piękna akcja, Wesołych Świąt. 💌💌🎄🎁🎄🎁👌

  • Wesołych świąt meduzka pozdro

  • Świetna akcja szacun medusa i szacun wariaty

  • Cieszę się że mogę coś takiego obejrzeć z twoim udziałem, pokazaliśmy że dobro jednak istnieje Wesołych świąt 🥰

  • Szacun

  • Kurde jesteście wielcy 💪😃👍😁👌

  • szacunezek mordy

  • Jesteście cudowni ❤❤ milo ze angażujecie się w takie akcje

  • coś pięknego

  • Pani dyrektor ma głos jak pani Turczyn

  • Ciesze sie ze osoby 3 z tego korzystaja za Twoja pomocą Meduska , lepsze to niż siedziec i myśleć nad uruchomieniem serwisu do metina auuu! Dobro wraca

  • Jak ja to szanuje !! Ciesze sie jakim jesteś człowiekiem, autorytet !

  • Medusa jesteście naprawdę Super!!!! Aż serce się raduje 😍🥰😍🥰😍

  • kozak :]

  • Szacun Meduza, bardzo piekny i szlachetny gest. Pozdro 👌😉

  • Bardzo fajna akcja dla dzieciaków będą szczęśliwe i Wy również będziecie z tego szczęśliwi

  • SUPER Medusa ludzie powinni brać z ciebie przykład jeszcze raz brawo oraz wszystkiego najlepszego z okazji świąt Bożego Narodzenia dla ciebie , całej ekipki i wszystkich Waariatuww :-)

  • Szacuneczek dla was Meduska, Ola, Czeszczu i Kasia, macie niesamowicie wielkie 💝💝💝💝

  • Kozak akcja media,gratulacje dla ciebie,Oli i czeszcza. Wesołych świąt

  • XD SUPER BARDZO DOBRY UCZYNEK (❤´艸`❤)

  • Ps4 na pewno jest potrzebne dzieciakom...... Tylko głową zryta później

  • Aż sie miło robi nawet gdy sie ogląda 💓👊

  • Nie wiem dlaczego pod tym filmem są dislike weźcie się otrząśnijcie chłop zrobił bardzo dobry prezent dla potrzebujących dzieci a wy zamiast to docenić to jeszcze mu dowalacie żal mi was na prawdę

  • Medusa szacunku byczku, aż łezki wzruszenia napływają do oczu. Mega wielki gest z waszej strony! Róbcie to co robicie, bądźcie zawsze sobą. #TEAMMEDUSAFORLIFE

  • Meduska super akcja pamietaj dobro wraca Pozdro ;)

  • ZAJEBIŚCIE !

  • Szacun wesołych świąt 🌲🤶🤶🌲🤶🤶

  • Szacun!

  • pięknie mordka sama sie cieszy