BAJORSON x MEDUSA x RYBA - Anty Terror (prod. Oil Beatz)

Opublikowany 3 lut 2019
FAMILIA: plthrow.info/clone/INOQdoxGFw3iOwCsJRYe-g.html
Title: Anty Terror
Artists: Bajorson, Medusa, Ryba
Mix/Master: Merghani
Beat: Oil Beatz
Video: Favel Studio

Komentarze

  • Naprawdę jesteśmy bardzo mile zaskoczeni waszymi komentarzami! Dziękujemy!❤️

  • Ja nadal twoje piosenki słucham.

  • kto 2020 lapka :)

  • super pozdrawiam

  • Kto jeszcze wraca? 2020r.

  • Kto słucha w 2020

  • Najlepszy moment w piosence to 0:00-0:00:01

  • Bonjour

  • Weź ty lepiej graj z dziećmi w tibie czy co tam gimby teraz robią

  • Twój głos najlepszy medusa😎

  • Pozytywne !

  • Meduza jak ty spiewasz wzrotke to słychać mocnego autotuna

  • Sorki medusa bardzo cię lubie ale myślę że Bajerson odwalił najlepszy kawał roboty :)

  • KOZAK

  • Ladnie spiewasz Medusa

  • Sztossss nutka Meduska oby wiecej takich nutek jak tak

  • Sztossss Medusa sciagne sobie ta nutke na telefon i na plytke i na ful puszczam niech wszyscy slysza jaka super nutka no bo Meduska ja spiewa

  • Super nutka teraz sobie ja nuce wpadla mi w ucho oby wiecej takich nutek jestes moim ulubionym jutuberem dasz serduszko

  • Nie wiedziałem że Filipek gra na chrfie xd 0:25

  • Kiedy następna? 😉

  • Ryba obok Bajorsona najlepszy... Przed Medusą jeszcze trochę pracy... I tak słucham prawie codziennie, a jak mam czas to kilka razy dziennie 😀😀😀

  • Kto ma amstafa daje łapę w góra

  • Kooooozaaaak💕

  • BAJORSON RUCHA TYGRYSA

  • Powinno być BAJORSON x RYBA

  • Autotiun, korekta i inne wspołczynniki pierdole wymieniać mi się nie chcę wiadomix, Godlewskie też niestety z tego korzystają, ale wróć ta nuta jest okey, Bajor rozjebał, pozdrawiam !

  • Ale ściek

  • Szczerze tylko bajor spoko, ryba ujdzie ale medusa.....

  • Kiedy wkoncu będzie mały książę tak długo na to czekam ehh😣

  • Zajebiste

  • więcęj piosenek meduzaaa!

  • Medusa............. Kiedy nowa nuta?

  • Medusa kiedy ta nutka z zapowiedzi? 😊

  • nice

  • Zajebiste pozdro dla was

  • medusa brzmi jak szpaku xD

  • Ten ryba to ryba beatz?

  • Ryba ok Bajorson dalo sie sluchac ale Medusa chujowo jak zawsze

  • „NIE MAM THRASHERA I GUCCI A TWOJA WIZJA RAPERA MNIE SMUCI” XDDDDDDDDD JAKI HIPOKRYTA

  • XDDDDDD

  • Zajebista nutaka pozdroooooo mordczki

  • Fszyscy zgapiajom ot kamerzysty

  • Medusa kiedy zachaczysz o Wrocław ?

  • Nie no spoko jest

  • No BAJORSON ładnie leci brzmi to naturalnie jest ok, niestety RYBA za dużo nie pokazał wszedł na chwilowy CRINGE i przestał śpiewać... MEDUSA no nadal temat hejtu, drogich ciuchów itp. Zaśpiewaj o czym innym, Dzięki

  • sztos

  • Da ktoś ten bit? Link do niego

  • Witam zapraszam na mój kanał nagrywam tam hip hop Subskrybcja mile widziana 😉🍀

  • Przesada ze zmienianiem głosu

  • spoko

  • Moim zdaniem niech meduza nagrywa dalej bo mu to wychodzi Propsik Adrian❤❤

  • 😊😉😅😱💪💪👍Super nutka. Wpada w ucho.. Fajna twórczość..

  • Boli mnie ten autotune

  • Ło Ło Ło! Czy ten co pierwszy śpiewa to nie G U R A L?? 😮

  • Dramat disco polo

  • Pozdrawiam Cię Medusa... Mi tam wpadło w ucho.. Ale Bajorson wymiata! :D

  • Kur*a czemu wy ich hejtujecie zajmijcie sie sobą nagrywają super piosenki a wynawet 1 nuty byście tak super nie nagrali 😘😡

  • 1:54 jaki skromny ale gatki z versace za 75 usd za sztuke nosi codziennie

  • Chujowe

  • Medusa fajna nutka wiencej takich

  • Chujowe

  • Juz disco polo lepiej brzmi od waszego buczenia😂

  • Tylko dla bajorsona

  • Zajebiste

  • Masakra

  • MEDUSA KIEDY SMIESZNE Rozmowy TELEFONICZNE? KTO JEST ZA ŁAPKA UP ZEBY WIDZIAŁ .

  • medusa vel auto tune = shit

  • ale kiepy

  • Ahahahahahhahahh zostań przy streamach z omegle

  • Lepsze od czuuxa pozdro medusa

  • Następna muzyka dawaj medusa

  • *bomba* 🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥

  • To pospane...ucho tylko boli co to za bełkot pierdolony 👎👎👎👎👎👎👎

  • Meduza jest #najlepszy 😎

  • Bajor kozak

  • Kozak Mordko 🔥 Oby tak dalej

  • Takie sobie

  • teraz wszystko nagrywa się na efektach ? przerobiony głos itp ?

  • Chujostwo no nie oszukujmy się tragedia

  • Skad te hejty?

  • Chyba pierwszy pożądny, polski rap! Zajefajne🤗🤣❤️

  • Tylko mi sie wydaje że medusa chciał brzmieć troche jak Szpaku ?

    • Niech zapomni Szpaku Życiem 😁

  • AUTOTUNE STOP !

  • Bajorson 🔥🔥

  • Szacunek

  • akurat muszę tu obronić rybę przed hejtem, ryba specjalizuje się w freestyle, nie potrzebujesz tam braggi, a jedynie mądrego układania wersów

  • Fajnie fajne oby tak dalej tylko mniej tamtej Łysej pały a więcej meduzy i będze spoko

  • Bajorson spoko, lecz u Ciebie i Ryby autotjun "zabija" wasz głos. Bez niego byłoby lepiej. Pozdro! ✌️

  • Zajebista nuta ale według mnie najlepsze 3 twoje piosenki to " uczony błędem" "Życiowa nieporadność" i"Szkoła życia"

  • KOZACKA PIOSENKA!

  • Kozak nuta ❤️

  • A może tak z episem coś ? 😁😁😉💪

  • Mi się podoba mordko 🔥 Czekam na kolejna 🔥🔥

  • Dobrze nawijaj dalej dalej kawaleczki sklejaj

  • Czyli na Fame jesteś za Rybą sercem?

  • Bajorson kozak poleciał😁nutka zajebista ciągle ją słucham 😁

  • Nailepszy

  • Zajebista !!!

  • Świetny kawałek mordo

  • bardzo fajna piosenka słucham ją codziennie nagrywam też na youtube odwiedz mój kana niedługo wpadnie coś o tobie kanał się nazywa (SzyGór) zapraszam dziękuje